sobota, 25 lutego 2012

Zastój ....

Miałam nic nie pisać boć ja nie organizatorka ale tak sobie pomyślałam że jak w takim tempie będą szły albumy to zastanie nas Boże Narodzenie - ponieważ po drodze Wielkanoc i wakacje.
Ja byłam monitowana co rusz aby się sprężyć bo Wszyscy czekają - zobowiązałam się i pomimo nie sprzyjających warunków ruszyło - posłałam swój album razem z albumem ZUzanny "Pan Makaron" do Poznania 7.02. - w między czasie dostałam albumy Anabel i Fioletowe Poddasze - wstrzymałam się z wysyłką do 16.02 aby dać czas Zuzannie w Poznaniu - dziś mamy 25.02.. Bodajże 22.02 Zuzik pisze że w piątek /dziś sobota/ wysyła dalej albumy Zu i Glinki.
 
Zuzik pisze...
Wczoraj odebrałam albumy Anabel i Fioletowej.
W piątek wysyłam albumy ZU i Glinki!
Kachna - szykuj się!;-) 
22 lutego 2012 19:49
Z dołu też nie mam żadnych wieści - proszę się nie gniewać - muszę sobie jakoś zaplanować czas przed świętami - bo mam i warsztaty i pokazy i inne spotkania robótkowe a jeszcze coś na święta trzeba przygotować.
Przepraszam napisałam to co czuję i widzę - pozdrawiam miło i weekendowo :)

4 komentarze:

Unknown pisze...

dziś Fioletowej dałam album Alexandry
A Anabel dostała od Fioletowej album Agi_78

kachna pisze...

ja nic nadal nie mam

Anabel pisze...

jeśli dam radę, to zrobię wpis w tyg, a jak nie, to muszę czekać na weekend..

Zuzik pisze...

Albumy ZU i Alinki pofrunęły do Kachny!:-)
Teraz na warsztacie mam album Anabel i Fioletowej!:-)